یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - 23rd June 2024

اگر می خواهید سکس لذت بخش تری داشته باشید با نقطه جی G-spot بیشتر آشنا شوید

G-spot یا نقطه جی (Grafenberg Spot ) برگرفته از نام دکتر Ernst Grafenberg است , دکتر گرافنبرگ یک متخصص زنان آلمانی بود که در جریان جنگ جهانی‌ دوم از آلمان به آمریکا پناهنده شد و بیشترین شهرتش به دلیل توصیف نقطه جی برای اولین بار در سال 1944 هست.

نقطه G چیست؟
خیلی از زنان از یک منطقه محرک جنسی در واژن خبر می دهند که تحریک آن منجر به برانگیختگی جنسی شدید, ارگاسم نیرومند و انزال(تقریباً 35-50% درصد از خانم‌ها طی برانگیختگی یا ارگاسم بین1-5 میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می‌کنند) می شود و حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است گرچه خیلی‌ از زنان هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند .
عده ای معتقدند این محل تحریک‌پذیرترین نقطه جنسی در بدن زنان است و ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح این نقطه را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج اب از واژن نیز برسند اما برای زنانی که این نقطه را ندارند دنیا به آخر نرسیده است راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و تحریک کلیتوریس مهمترین آن است.

 


فرجام آشنایی با G-spot
از زمان توصیف این نقطه , تعریف و ساختار و محل دقیق g spot همواره مورد چالشهای فراوانی بوده است و مطالعات آناتومیکی نتوانستند آن را اثبات کنند . در سال 2009 دانشمندان انگلیسی نشان دادند که وجود G spot اثبات نشده وبیشتر بر اساس تجربه شخصی است اما روانشناسان سکسولوژیست نگران هستند که اگر زنان نتوانند این نقطه را در خود پیدا کنند دچار اختلال کارکرد زندگی‌ اجتماعی و شخصی‌ شوند تا جایی که مجبور شوند برای افزایش حساسیت آن تحت نوعی جراحی پلاستیک به نام G-spot amplification قرار گیرند.
تئوری‌های مختلفی درمورد اینکه نقطه جی واقعاً چیست، وجود دارد یک دیدگاه این است که نقطه جی محل بافت پروستات زنانه درست مثل پروستات در آقایان است مخصوصا اینکه مایع انزال زنان حاوی آنزیمهای پروستاتیک است.


نقطه G کجاست؟
نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است لوبیایی شکل که در دیواره قدامی (دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی 2/5 تا 5 سانتی آن قرار دارد. بافت این محل متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن است که ساختاری زبرو اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند آدامس جویده) دارد در صورتی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.

چگونه نقطه G را پیدا کنید؟
اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد و با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا (Come Here Gesture) میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.


چگونه G-spot رو پیدا کنیم؟
لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود معمولا در طی این تحریک اولین حسی که ایجاد می شود احساس دستشویی رفتن است شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه فشار می آورد.

تحریک نقطه G در حین intercourse(مقاربت) :
G-spot نیاز به تحریک مستقیم دارد مخصوصا با حرکات سفت و فشار مداوم .تحریک نقطه جی‌ از طریق دخول آلت مردانه به ویژه در پوزیشن هایی که زن به پشت میخواهد و مرد چهره به چهره به سکس میپردازد( romantic position or missionaruy position) به دلیل زاویه نامناسب به سختی صورت می‌گیرد.بهترین روش تحریک این نقطه استفاده همزمان از تحریک انگشتی با مقاربت است


پوزیشن های عاشقانه , شایعترین پوزیشن های سکسی و بدون تحریک نقطه G
برای تحریک این نقطه توسط آلت تناسلی مرد از حالت های نزدیکی مناسب میتوان حالتی را نام برد که در آن زن بر روی شکم خوابیده و باسن زن کمی از روی زمین بلند شده و آلت مرد در حالت نشسته وارد واژن زن میشود(spoon position)
روش دیگر ایجاد رابطه در حالت ایستاده و در حالت خم شدن است به نحوی که جنس مونث اجازه دهد که آلت جنسی مرد از پشت وارد واژنش گردد.این حالات منجر به تحریک نقطه جی با استفاده آلت مرد در حین نزدیکی خواهد بود.

ایران سلامت

افزوده شده توسط :reza2

مشاهده شده توسط 1511 نفر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
0
0

تعداد دفعه به اشتراک گذاشته

0
0
0
0