جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - 28th June 2024

آمیزش جنسی و مقدار موی بدن

خانم ها مردهای تمیز و مرتب را دوست دارند اما این دلیل نمی شود که همه بدنتان را مثل دخترها اصلاح کنید. درواقع، یک خانم واقعی ترجیح می دهد که اینطور نباشید. در این مقاله نکاتی را برایتان عنوان می کنیم که بدانید چه قسمت هایی از بدنتان نیاز به اصلاح دارند و کدام قسمت ها را باید بدون اصلاح باقی بگذارید.

آلت تناسلی
این نقطه از بدن نیازی به اصلاح نداردالبته اگر اصلاحش هم کنید قابل قبول است و چیزی از مردیت شما کم نمی کند. اگر کامل اصلاح نمی کنید، باید هر از گاهی موهای این ناحیه را کمی مرتب کنید.

پشت
بعضی از مردها با این قسمت مشکل دارند بعضی ها هم ندارند. اینجا تنها نقطه بدن است که مردها می توانند اصلاح کنند و اصلاً هم عجیب به نظر نخواهد رسید. اتفاقاً اگر موهای پشتتان را بتراشید خیلی جذاب تر هم به نظر خواهید رسید.

سینه
قبل ازاینکه حرف دیگری بزنم، باید بگویم که موهای سینه خیلی جذاب هستند به همین خاطر وقتی مردها موهای روی سینه شان را می تراشند چندان خوشایند خانم ها نیستند. پس اگر می خواهید خانم ها طردتان نکنند اینکار را نکنید. اما اگر موهای روی سینه تان خیلی پرپشت و زیاد هستند، باید بگویم که این هم اصلاً جذاب نیست. اما لزومی ندارد که از شر همه آنها خلاص شوید. می توانید هفته ای یکبار موهای آن را اصلاح و مرتب کنید.

ابروها
خواهشاً هر کاری که می کنید اما به ابروهایتان دست نزنید. برداشتن ابروها اصلاً در نظر خانم ها کار خوشایندی برای یک مرد نیست. اما اگر ابروهایتان بیش از حد پرپشت و درهم برهم است از آرایشگرتان بخواهید که کمی آنها را برایتان قیچی زده و مرتب کند.

گوش ها
خیلی از مردها رو و داخل گوشهایشان هم مو در می آید اما مهم این است که این موها اصلاً خوشایند خانم ها نیستند. می توانید خیلی راحت از شر آنها خلاص شوید.

ریش و سبیل
یک ریش یا سبیل خوش حالت و مرتب شاید خیلی خیلی از صورت کامل تراشیده بهتر به نظر بیاید. اما دقت کنید که اگر ریش هایتان مثل جنگل به نظر برسند، به هیچ وجه حالب نیست.

بینی
موهای این قسمت هم درست مثل موهای گوش می باشد. بوسیدن یا نگاه کردن مردی که موهای بینی اش پیداست اصلاً خوشایند خانم ها نیست. پس موهای این ناحیه را هم با موچین های مخصوص اصلاح کنید.

پاها
خیلی از مردها روی پاهایشان بیش از اندازه مو دارند. اگر می بینید که موهای این قسمت از بدنتان درهم برهم و زشت است می توانید هفته ای یکبار آنها را اصلاح کنید.

افزوده شده توسط :reza2

مشاهده شده توسط 113 نفر
۱۵ اسفند ۱۴۰۰
0
0

تعداد دفعه به اشتراک گذاشته

0
0
0
0